Kawiarnia Dusz

Trudno pisać o Kawiarni Dusz więcej, niż zostało opisane przy każdej karcie postaci z frakcji obsługi. Pomysł powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie na konwentowe larpy. Styl został zapoczątkowany przez Orient Express organizowany przez ekipę z Wrocławia.  Zorganizowali oni grę do której mozna było wejść w dowolnej chwili, zostać ile się chce i wyjść. Larp miał zalety, ale dla mnie nie dawał przestrzeni do przeżywania. Był płaski, zaspokajał potrzebę chwilki w dziwnym innym świecie, ale zupełnie nie przypominał larpów immersyjnych, jakimi chciałabym obdarować ludzkość. Kontynuowałyśmy więc temat larpa konwentowego z dziewczynami, które ledwo-co-poznałam.

O dziwo zniosły moje ekstrawagancje, a ja postarałam się współpracować najlepiej jak się dało! Olżunia, Julia, oraz zupełnie nowa w larpach Marquees. Każda z nas pisała karty gości, a ja dodatkowo obsługi. Moja koncepcja drugiej warstwy fabuły spodobała się dziewczynom, pamiętam że wprowadzały poprawki aż udało się nam zrobić kilka kart gości uzupełniających fabułę o ciekawe motywy.

Opis larpa brzmiał mniej więcej tak:

Kawiarnia na Dworcu Końca zaprasza wszystkie dusze zmęczone podróżą. Na dworcu zatrzymują się pociągi pędzące z przeszłości w przyszłość – jakkolwiek byś jej nie postrzegał. Czy umarłeś? To na pewno – wszystkie fizyczne aspekty zostawiłeś zanim pociąg zabrał Cię w podróż. W Kawiarni będziesz czekał na przesiadkę trzymając w dłoni bilet. Czy jednak zdecydujesz się zostawić za sobą wspomnienia i wyruszyć w nieznane?
Nautilus Larps Project zaprasza wszystkich, którzy chcą wypić kawę, wczuć się w klimat i stworzyć ulotną atmosferę Kawiarni. Na tę grę możesz wejść na kilka minut, a później ją opuścić, możesz też siedzieć godzinami z nostalgią witając nowe dusze. Postacie mogą pochodzić z różnych czasów i miejsc, bowiem Dworzec Końca nie przejmuje się jednolitą strukturą czasu. Możesz tu zatem spotkać swojego dziadka, lub potomków żyjących w świecie, który Ty niegdyś tworzyłeś.
Larp oparty o motywy z filmu „Atlas Chmur”, tak więc mogą pojawić się trudne tematy, lub problemy społeczne różnych epok. Można do niego dołączyć, jak i opuścić go w każdym momencie. Stroje nie są obowiązkowe.
Instrukcja obsługi została dorzucona na dole strony. Wywieszaliśmy ją przed drzwiami, a każdy gość musiał się z nią zapoznać.

Inne materiały z gry

Dodatkowe materiały

Galeria

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *